woensdag 9 maart 2016

Toen ik zwanger werd van Dochterlief staken de creatieve kriebels - samen met de hormonen - de kop op. Ik ging jurkjes maken voor onze kleine spruit (hopende dat de wazig uitziende echo’s gelijk kregen en het inderdaad een meisje zou zijn). En dat deed en doe ik met de oude, vaak beproefde naaimachine van mijn oma (voor breien heb ik nu eenmaal geen geduld, dus dat was geen optie). Het is immers supertof om je grootste trots in een kledingstuk te steken dat niemand, maar dan ook echt niemand, anders heeft.


Helaas groeit Dochterlief sneller dan dat ik alle naai-ideeën kan omzetten in een afgewerkt product. Maar niet getreurd, al die ideeën en inspiratievlagen stel ik nu openbaar. Dus wil je iets unieks, hand- en liefdevol gemaakt, dan ben je bij Feetje Fienemien aan het juiste adres. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten